Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

Ny vecka

Japp, måndag igen å inget skrivet på nästan en hel vecka! Men har varit en hel del nu. Mkt jobb, mkt hemma. Som sagt, hänt en del, kommer lite bilder framöver.
Två grisar har fått bebisar, så just nu är det 13 små godingar som springer runt å busar. De e så jkla söta ju!
Lillebror Dennis å hans Malin fick bebis i tisdags=)!!!! Visst blir man sugen å tycker de e söta men såååå skönt att ha vuxna barn!
Efter en jobbhelg återstår två dagar innan ledig dag! Igår när jag kom hem från jobbet hade mannen klippt färdigt gräsmattan, finns lite å klippa kan jag lova. Klippt alla äppelträd( gjordes i lördgs), rensat upp alla pinnar som blåst ner. Då var sista projectet kvar ute, PLOCKA STEN!!!!! Fyyyy säger jag bara. Finns ju inte bara småsten uten en del jvla as rent ut sagt. Envis som han e så skulle de bara upp från backen. Jkla vad vi slet. Men upp kom de. Sen harva han den delen i hagen som var värst. Åh blev så fint. Nu är det bara all ensilageresterna som skall bort, Hästarna grosar ju ut ganska mkt som sen blir lerigt, skitit ja allt. Men när allt är borta skall det sås i nytt gräs.
Nu återstår det som sagt två arbetsdagar och hoppas vi kommer få massa på jobbet. I fredags var det helt otroligt på jobbet. Vi hade 18 bussar totalt på hel dan.
I lördags prata jag med en chaufför som hade varit på Ullared med en grupp, där hade det varit 83 bussar. Helt sjukt vill jag säga......tur man inte var där hihi!!!!
Nehe alla, ha en god dag.
Idag är det Valborg, konungens fördelsedag, kanske blir en tripp till Hästholmens hamn ikväll för att kolla fina fyrverkeriet!
Krameli Kram!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Halloj Vännen !!
    Vet du, det ska bli ännu varmare i morgon, så jag hoppas du får en super skön ledig dag !! <3
    Kramar

    SvaraRadera