Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Inget är som.................

.................väntans tider hihi!
Sitter å väntar på att en auktion på Tradera ska ta slut. Än så länge leder jag budgivningen, men man vet ju aldrig. Vinner jag ska jag visa vad jag budat på. Riktigt roligt detta med Tradera ju!!!!! Försöker att hitta bra// fina saker till min "nya" hall på ovanvåningen. Har även lite tankar på att göra om vissa grejer som jag kan ha ute. Mer om detta vid ett annat tillfälle.
Idag är ledig dag, men ska åka till jobbet för att ha lite möte senare i eftermiddag! Finns vissa saker som vi MÅSTE gå igenom och styra upp! Nu går vi ju mot bättre försäljnignstider och då gäller det att veta vem som gör vad.
Hade tänkt åka till Mjölby för att inhandla lite nya blommor, men orken tröt. Istället har jag städat hela nedanvåningen, mockat, målat en lite hörnhylla vit...........precis, vitt är på hjärnan just nu hihi!
Ikväll är det aerobicpasset igen, och det är så jkla kul! Hoppas lika många kommer idag åxå! Nu är det 4 ggr kvar ( med idag ), sen gör vi lite uppehåll. Jag vet ju att många vill vara ute och springa eller promenera i stället när vädret är fint. Tänkte inhandla mej ett pas löparskor åxå, tror att det går lättare att springa då faktiskt.
Nehej go vänner, nu är det inte många minuter kvar! Håll tummarna!!!!!!!

1 kommentar:

  1. åh va spännande !! jag ÄLSKAR tradera !!
    Hoppas du har en bra dag i skitvädret annars ;)
    KRAMAR

    SvaraRadera