Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Märklig kommentar.....

Igår //inatt // idag.....fick jag en egendomlig kommentar. Jag valde dock att ta bort den då jag ansåg att den inte kändes så bra att ha här. Jag förstår dock inte vfr man lämnar en sådan kommentar på MIN BLOGG!!!!!!!! Avsändaren kunde ju dock varit lite mer konkret vad man ville med kommentaren. Men, men det finns allt konstiga människor. Ingen e perfekt, inte jag, inte du och ingen annan heller, men vill bara säga att ag vill inte bli måltavla för andras misstag...men kändes som om jag blev det. Vill du ngt så skriv till min mejl istället för här som e en allmän plats. Jaja, nog om detta. Arbetsdag idag, hem, till ridhuset ( eller padocken ), hem, liten löprunda. Nu blir det lite städning av sådana utrymmen där man inte e så mkt hrmf!!!!! Sen e det bannemej kväller tror jag! Vad gör ni alla vänner en sådan underbar vårkväll som denna? KrameliKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar