Summa sidvisningar

fredag 29 april 2011

Lyckliga Jessica



Jaaa, vilken härlig fredagkväll det blev när jag kikar in på Jessica`s blogg och ser att det e JAG som vunnit ett par härliga träskor! Kunde inte bli bättre, behöver verkligen jag här på landet. Gissa om jag ska svassa runt i dessa heeeela sommaren.

Vad har annars hänt under dagen? Tja ni kära vänner, inte så mkt! Jobba ju som sagt 7-13 igår, hem på rast och kl 21,30 var det dags igen till 04,00 i morse. Puh gissa om det va grus i öga då hihi!

Polisen hade en jättekontroll av all norrgående trafik inatt och vad gör man inte för lagens ordning. Jo man hållr öppet så de kan få gå in och värma sej, få sej en god macka och lite värmande kaffe/the! Men som sagt idag har varit segt.

Nu ska jag natta hästarna sen blir det soffläge!

Tack än en gång Jessica! För er som inte läst hennes blogg så gör det! Ibland sätter man nästan kaffet i halsen när man läser hennes spännande rader....innan man kommer längst ner och ser vad det var som hände! familjenkidz.blogg.se

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du blev glad :)
    Du behöver bara maila dem vilka skor du vill ha samt storlekoch skriv med i mailet "vinnarskon från jessica" de har supergo service och snabba leveranser!
    Kramen och en underbar helg till dig!

    SvaraRadera