Summa sidvisningar

tisdag 26 april 2011

Ledig onsdag

Hej hopp alla! Japp idag e man ledig.Eller ledig vet jag inte riktigt för det e man aldrig. Fúll rulle hela dan känns det som. Jobbade igår till halv nio, hem å pusta ut i soffan en sväng innan det va tid å nanna kudden. Tog lite sovmorgon innan det va dags att släppa ut hästarna.
SNart bär det av till linköping, hem....mocka stall och städa. Sen ska vi åka igen och då e det till terängbanan i bOxholm ( tror jag ). Jag tror inte att det blir så mkt mer denna dag.
Nu e det fullt av intervjuer på jobbet inför sommaren. Hu va svårt det e att hitta rätt folk som vill jobba. Det e ju kanske inte alla heller som passar för detta underbara men väldigt stressiga jobb. På sommaren kan man verkligen säga att det går för högtryck. Men rätt persnal på rätt plats så kommer allt att gå som en dans.
Nog om detta.
Nehej kära vänner, ska nog slå en signal till min kära mamma som jag inte har pratat med på ett tag. Ibland e det lite tungt att inte ha henne häromkring. 30 mil käns ibland för långt bort. Men hoppas att vi får ses inom snart.
Ha en bra dag alla!
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Det låter som om du får/haft fullt upp idag !
    Jag hann med 7 1/2 timmes jobb innan jag sladdade in på dagisparkeringen och hämtade viggo som satt och var supernöjd i en gunga !
    Nu fortsätter dagen med lek och matlagning - sen efter 7 när lilleman sover vet jag en mamma som ligger raklång i soffan och äter popcorn ;) kramar

    SvaraRadera
  2. Wiieee!!
    Du har något på min blogg som jag tror du ska
    bli glad över :)
    Kraaaam!

    SvaraRadera