Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

God morgon......

Eller go förmiddag! I och för sej varit vaken några timmar men har inte fått så mkt gjort än. Kört Ullis till jobbet, två maskiner tvätt. Idag får nog bli en utedag. Massa som ska göras. Räfsa bort all sten från gräsmattan, sopa laggårn, lasta hö, leverera hö, mocka, städa....hm va man inte ledig idag?? Mannen e och jobbar...ja visst denna helgen igen. Mkt nu, även denna veckan ska han vara borta två dagar, ensam igen=(! Men ja det går väl! Idag är det ingen blåst ute så det e bara att passa på att njuta av solen. Igår kväll va käre lillebror Tobias här och tog sej några öl. Trevligt med lite släktbesök ibland! Måste göras oftare eller????? Nehej, nu ska jag ta mej en kopp kaffe sen e det bara å sätta fart! Ha en bra dag alla! Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Godmorgon raring !! Visst är det härligt när vårsolen kikar fram och man äntligen kan vara ute utan att frysa ihjäl :) Här blir det en massa bus med viggo i någon lekpark när vi har hämtat honom hos mormor och morfar ! Det gäller att mysa när man är ledig för i morgon börjar verkligheten på riktigt ! Viggo ska till dagis och jag hoppas på att få ett samtal om jobb... KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Va gullig du är vännen !!
    Me nu kanske jag åtminstone har vägarna förbi ödeshög ibland med min röda budbil - då ska jag tuta och vinka !! KRAMAR

    SvaraRadera