Summa sidvisningar

måndag 30 augusti 2010

Tisdag


God morgon alla! Idag tog vi oss en liten sovmorgon. Dels jobbade jag söndag, igår möte hela dagen med jobbet i Arboga. Fick en del matnyttigt med oss hem, plus vårat resultat. Heja Ödeshög vad vi e bra=))!!!!!!
Så äntligen pratas det om nytt uniformsprogram åxå. Kul tycker jag, de ska börja med Coffeshopparna.........lite färgglada piketröjor och svarta byxor....fiiiint tycker jag. Vi i Ödeshög ska åxå få prova att ha kjol...i allafall några stycken. Så idag ska jag nog beställa lite så det kommer från nästa vecka. Kul!!!!!
Mats har semester idag, synd att det inte funka för mej men jag hade för mkt inplanerat på jobbet så det gick inte så bra. Men det kommer fler dagar. Kanske om några veckor tänkte ag ta lite ledigt. Nästa vecka kommer ytterliggare en tillbaka efter sin semester, sen e det endast tre kvar. Skönt ska det bli när allt är i sin ordning igen.Nehej, dags att börja fixa till sej, klockan är sju och vid denna tiden brukar man ju va på jobbet....känns lite konstigt att inte ha åkt än, men samtidigt skönt att inte stressa.
Vi hörs alla!!!!! Tudiluuuu=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar