Summa sidvisningar

tisdag 31 augusti 2010

Onsdag

God morgon alla=))! Onsdag och idag är min lediga dag. Vad gör man då om inte städar....!!!! Usch har inte ngn större lust men så e det. Behöver nog ta lite rejält över allt. Men först å främst måste jag skura i stallet. Väggarna i boxarna måste skuras av innan vi plockar in ny gosig halm och de får komma in och sova.
Igårkväll rymde det 5 smågrisar åxå, jag blir idiot ibland på dessa grisar. En av galtarna hade kommit in på fel sida och tyckte väl att hans små gulliga kompisar skulle få komma ut lite i det fria hihi, men det var mindre roligt innan vi tills lut gav upp och fick lämna tre st ute. Nu vet jag faktiskt inte om de gått in på rätt sida och är där de ska igen.
Fick även tag på fritidskontoret igår ocj jaaaaaa, fick en tid i fritiofberg så jag äntligen kan köra lite aerobic igen. Så ni alla som läser detta onsdagar från v 37 kör vi igen=))!!!!!!!!!!!!!!
Fick även lite nya uppdrag igår, kul! Alltid kul när ngn tycker omdet man gör och tycker man e duktig.
Nehej, nu ska hundarna få lite mat och sen e det dags å köra igång.
Tudiluu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar