Summa sidvisningar

måndag 2 augusti 2010

Tisdag 3 augusti 2010

Tisdag morgon och gör faktiskt ingenting. Har endast tvättat en maskin tvätt och nu blir det bara att vänta på jobb. Skönt med lite sovmorgon faktiskt, även imorgon då det e ledig dag.
Ute regnar det och börjar starkt tro att det inte kommer bli några fler sommardagar faktiskt, men har ju haft min beskärda del av värmen kan man ju säga.
Igår gick jag Tegnebyrundan....äntligen efter MÅNGA veckors uppehåll. Dags att ta tag i sitt liv som nu på sista tiden fått allt för mkt god mat och dryck och mycket annat syndigt.Men nu får det vara nog......!
I lördags åkte ju kära mamma hem och det blir värre och värre för varje gång. Det är ju nu 22 år sedan jag tog min packning och flyttade hit, men känns som om längtan tillbaka till Skåne kommer närmare och närmare. Vfr måste det vara så jobbigt ibland? Skulle så många ggr vilja ha mamma på närmare håll, kunna träffas när man vill och inte alltid planera för varje träff.
Nehej, dags för hundarna att få lite mat, sedan snart dags för en dusch, tiden går fort och kl 12 ska jag vara på jobbet.
Snälla ni som läser........SKRIV några rader=))! // Kramiz

2 kommentarer:

  1. jag håller med dig, man saknar sin familj så grymt mycket ibland!
    Men man får försöka ta till vara på sitt liv o träffas så mycket som möjligt!
    Då Almas "mormor", Pappas fru fått Cancer kryper det ännu närmre att man måsta ta till vara på livet! Inte lägga ner så mkt energi på små saker utan njuta istället!!! : )

    Carpe Diem

    SvaraRadera
  2. Ja du har så rätt. Men som du säger, ta till vara på vad livet ger, men ibland är det lätt att tänka det gör vi sen....! Nej, cancer....fy va tråkigt. Hörs snart hoppas jag! Har ni kollat den 21????? // Kramiz

    SvaraRadera