Summa sidvisningar

lördag 14 augusti 2010

Lördag 14 augusti

Hej alla....ja jag vet att jag inte skrivit på sååååååå länge. men jag har verkligen inte haft tid. Jobb, jobb,jobb......sen e det ju allt annat åxå. Men nu så.
Imorgon fyller min käre man 40 år så då får man väl välkomna honom till klubben=) hihi! 40 år, det känns som man e vääääääääääääääääldigt gammal...men man blir ju inte äldre än vad man gör sej eller hur.
Idag har jag pratat med älskade Agge. Det var så längesedan, längtar verkligen efter henne, och nästa lördag får jag äntligen träffa henne igen.
Sitter å lyssnar på gamla goda 80-talslåtar, och gissa om man blir nostalgisk....! Ni sominte e så gamla vet inte vad ni missade hihi!
I eftermiddag blir det Linköping, måste hitta ngt till Mats samt lite annat smått o gott.
Jag vet att ni är en del som läser mina rader, men vfr kan inte ALLA ge sej tillkänna. Finns några som är anonyma....lite tråkigt men samtidigt spännande, kanske har ngn beundrare hehe. Men som sagt,lämna några rader, blir alltid lika glad.
Idag pratade jag med Ullis som är i Turkiet. De har 50 gr varmt....puh, och skulle ligga vid poolen hela dan idag. Imorgon skulle det visst bli båttur på havet hela dan. Undrar hur mkt de har bränt sej egentligen. Men ska bli kul att få hem henne på onsdag igen.
Åh mer jag längtar efter på onsdag, ska till frissan å se om hon kan få ordning på hårstråna. E trött på detta nu....hur ska jag göra????? Några förslag!!!!!!!!
Nej nu kallar tvättmaskinen att den är färdig.
Tudiluu alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar