Summa sidvisningar

söndag 25 april 2010

Söndag 25 april 2010

Tjingeling alla i etern!
Jag vet inte vad som hänt men min tid verkar inte finnas till för att skriva här. Sen är det så att det går inte att lägga in bilder heller, jag vet inte vad jag tryckt på för knapp.....men ngt e det=(
Vilken vecka vi haft på jobbet...... Vi har faktiskt slagit försäljningsrekord i Ödeshög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Under alla år det varit öppet hade vi högsta försäljning i tisdags! Tack till er alla som ställde upp och gjorde detta möjligt!
I helgen har jag varit ledig, eller nästa i allafall! Var uppe en stund under lördagen och hjälpte dem lite. Imorgon är det dags, och det ska bli riktigt roligt att göra rapporten imorgon.
Så får vi se om vi får åka och hämta Sessan denna veckan. Ullis nya häst, ska besiktigas i Skara, så vi kunde hämta henne där. Jag tror vi spara 16 mil på det (fram o tillbaka ). Så slipper jag ju den där jkla äckliga Göta Älv bron åxå!Nu till nästa problem! Varför finns dessa idiotiska lagar om olika körkort hit och dit för att dra en transport. Jag måste hitta ngn som kan följa med och köra min bil som har ett E-kort, annars måste jag låna en annan bil som kan dra transporten på B-kort. Har visst sina nackdelar ändå att köra diesel// att man får dra mindre på vanliga körkortet. Korkat tycker jag!
Nej go vänner, nu ska jag gå ut till mannen och höra om det kommit några smågrisar. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar