Summa sidvisningar

tisdag 6 april 2010

Äntligen har dessa små gula, gulliga små blommor tittat upp från jorden!!!!! NU E DET VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad blir det gjort under denna dagen då??? Tja, a e tröööööt, så funderar på att inte göra ngt mer än det nödvändigaste. Vilket i och för sej innebär, dammsuga, torka golv, mocka.....!
Igår fick ChatCha ny sko IGEN! Börja tröttna på dessa tappskor. Andra tappskon på två veckor. Nu har man snart betalt en skoning till=(!
Så jag hoppas verkligen att Ullis e lite ridsugen efter hon kommit hem från sin första körlektion på körskola idag....Lycka till!
Som sagt, har latat mej hela morgonen, så nu blir det skärpning. Skulle behöva åka till Sharpman och inhandla lite mat till ChatCha, eller om jag gör det imorgon. Undrar hur det går med bilen jag kanske ska låna för att se om det är ngt jag vill ha. Hoppas de hör av sej snart!
Imorgon ska Mats och jag på kurs hos Sissi Lilja (via agria)....säker hästgård. Kan ju vara bra att ha gått den så kan man få vara lite stålt sen i allafall!
He hopp alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar