Summa sidvisningar

onsdag 20 januari 2010

Onsdag 20 januari 2010


Idag är ledig dag, känns som det är välbehövligt efter gårdagens resa med möte i Arboga! Det var möte med alla restaurangchefer och assistenter. Kul och bra möte. Alla verkar taggade för det nya året med en del nyheter!!!!!!! Nu är det ju semletider och där kommer lilla tävlingen in! Vilken restaurang säljer flest semlor under en månads tid!??? Ödeshög förståss, vem annars. Vårat mål är att sälja 600 stycken semlor från idag och en månad frammåt. Så alla, hälp oss vinna tävlingen genom att köpa kanongoda semör på Dinners!!!!!!!!!!

Nu har jag varit ute och mockat, skönt att ha det färdigt!!!! Funderar på att dra ett drag med dammsugaren, är välbehövligt faktiskt.

I eftermiddag när Mats kommer hem ska vi åka och fixa lite grejer till garderoben, eller min nya "walking closet "! Tänkte inhandla lite hyllor också. Sen blir det att sätta upp spegel och greja. Ny matta skulle inte heller skada, tror på heltäckningsmatta faktiskt. Mjukt å gosigt att gå på!



1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul o höra att det var ett bra möte i arboga igår... Saknar Dinners! :) Och alla tävlingar hoppas ni vinner STORT!!!!!!
    Jag o Alma kanske skulle ta och åka ner till er en dag nästa vecka o hjälpa er med semlorna! alma kanske inte e så sugen på semla än men det e säkert hennes far! : )
    Ska vi boka in en fika?? : )
    När passar det dej!?? : )

    Jag fick tid till röntgen redan på bb.
    pga förlossningen. De trodde väl att det kunde vara för trångt eller så... Men jag vet inte.. Jag har inte ont nu och har inte kännt något efter! Så jag tror och hoppas att allt är bra!! : )

    Ha de..
    Kramis

    SvaraRadera