Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

Söndag

God morgon alla! Sovmorgon idag till halv 8 hihi!!!!! Ja det är faktiskt sovmorgon för mej. Imorgon börjar Mats jobba efter 3 veckors semester, och jag har ff inte haft min=(! Ska jobba 4 veckor till. Usch, känns inte kul att vänta ända till v.33, men så e det. Har funderingar på hur jag ska lägga semester nästa år, men i år har jag inte lyckats hundra. Har varit för mkt ord personal borta samtidigt, och det e inte kul när man har mkt å göra. Men de flesta e tillbaka från imorgon, och det är ju 29-31 som är våra största veckor på sommaren. Idag ska jag nog åka upp och hjälpa dem några timmar då Gothhia cup börjar i Göteborg. Hoppas på mkt bussar och mkt andra gäster så det blir en KANON söndag.
Ha en bra dag alla

1 kommentar:

  1. Godmorgon fina du !!
    Jag förstår att det känns lite trist att vänta så länge på semestern, men du får tänka på att du har ditt roliga kvar. Och just nu är ju inte vädret direkt på topp för ledighet heller ;)
    Ha en riktigt bra dag ! KRAMAR

    SvaraRadera