Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Ett år äldre då................

Ja veeeeeeet att jag e urusel på att blogga just nu. Känns som om tiden inte räcker till. Sen skulle jag vilja ha en ny blogg åxå som man kan göra lite roliga saker på, samt ha photoshop. Läser så många kanonfina bloggar.....som tex Jessica`s/ Kidz /! Fina bilder, fina färger, roliga bilder och texter. Jag vill me ha MEN hur ska jag bära mej åt??????
Japp så har man blivit ett år äldre, fast känns ju ändå inte såååå stor skillnad, sån tur är hihi! Ullis sa idag att Mamma nästa gång du fyller jämt blir du ju 50!!!!! Jaaaaaa, men det e mååååånga år dit ska ni veta.
Äntligen har jag fått med mannen på att atpetsera om i sovrummet. Nej det e inte så länge sedan, men md två stora svarta björnar inne så funkar det inte med ljusa tapeter, tyvärr. Hade gärna haft hela huset ljust å fräscht, men det får bli den dagen då det inte finns några dogs kvar. Men i allafall, så nu ska jag snart ge mej på att måla dörrarna gång nr 2 idag.
Vad ska ni gott folk göra denna kvava onsdagkväll!!!!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar