Summa sidvisningar

onsdag 18 maj 2011

Torsdag morgon....tröööööött



Usch idag e jag så trött så jag vet inte vad. Har blivit fel i veckan me annan ledig dag, kan det va det tror du. Igår arbete 07,00 till 18,00!!!!

Idag börjar jag inte förrän kl 12 så visst kan man väl sova till det på morron, men icke=(!! Men,men så e det!!

Idag ska jag inte göra några utsvävningar innan jobbet, tnkte bara ta en liten promenad med hundarna.

Igår hade jag Carina från HK på besök hela dan, bla hade hon med sej nya skjortor//blusar till mej och Eva. Passade min då???? NEEEEJ, skit/typiskt! Men det roligaste av allt e att vi måste ha slips=//! Känns ju sådär men det blir nog bra. Så det enda jag kan använda så länge är det nya förklädet, men ändå kul att få vara lite annorlunda än de andra i uniformen=)! Hoppas Eva gillar sina kläder åxå!


Visst e mina björnar för goa=)?!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar