Summa sidvisningar

söndag 15 maj 2011

GI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Japp så va det måndag morgon igen och en ny arbetsdag inom kort! Har jobbat hela helgen och det e 2 dgr kvar!
Idag mina vänner kör vi igång med GI igen! Känner att det finns några få kilon kvar som borde kmma bort. Nu e det ju åxå lättare att motionera då vädret e definitvt härligare an vad det var förra omgången. Nu tänkte jag även försöka springa ca 4 km i allafall tre dagar i veckan! Lite magövningar mm åxå. Nej ja skiter i beach 2011 men lite bikiniform vill man väl ändå ha?????
Hade beställt lite grejer via nätet, och fick sms med vilket nummer jag kan lösa ut mitt paket på. Vad gör jag då.......jo RADERAR alla sms inklusive detta nummer. Hm får gå till ICA och kolla om de kan hjälpa mej ändå!!!!!!! Vad det innehöll...jo lite påslakan, lakan mm=)!
Imorgon får vi besök från HK, ska bli spännande och se vad de säger, och ska hitta på för kul=)!
Nehej gott folk, ni som inte ska jobba idag, vad ska ni hitta på?
Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. jag skulle oxå vilja köra på GI, men jag har så sjukt DÅLIG karaktär. Jag kan tamejtusan inte låta bli sötsaker :(
    Och idag har jag som gräddde på moset gjort en american apple pie !?
    ( som jag INTE ska äta ! ) ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Va du är duktig !! jag har så dålig kondis att jag skäms, och C brukar skojja om att jag flåsar värre än en tjock hund varje gång jag har gått uppför trappan till sovrummet ;)
    MEN, jag har faktiskt inte smakat på pajen trots att jag fått höra att den var god ;) kramar

    SvaraRadera