Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2011

Ledig dag.............



Hallu! Blev inget besök från HK idag utan imorgon istället. Så därför tog jag ledig dag idag i stället. Men det funkar ju det med.

Nu e jag i sådan där "göra Om" period igen. Då den övre hallen ff INTE blivit fixa å jag INTE kan tapetsera så kommer det upp nya project hela tiden hihi! Mitt matrum känns inte såå inspirerande! E inne på om jag ska måla på tapeten, men e lite osäker på om det blir bra =/! Vad tycker ni. Det e så här att det är en tapet nedtill....list och sen struktur upptill. Strukturen e inga problem, men hur blir det med tapeten? Är inne på någon nougat // brunt som kan bli fint tillsammans. Sen funderar jag åxå på m jag ska sälja hela möblemanget ( har carpati ) och köpa ngt i vitt i stället! Vad tycker ni! Jag skriker efter förslag, tips ideer!!!!!!!!

Ska ta en funderare över dagen och sedan se vad jag kommer fram till! Ha det alla!

1 kommentar:

  1. Det värsta som kan hända om du målar på tapeten är att den släpper och blir "bubblig" . Dock brukar det "lägga sig" när färgen har torkat så testa vettja !! jag tror det kommer bli super och enligt min smak är vita möbler ALLTID snyggt ;) kramar
    Ps, njut nu av ledigheten !!

    SvaraRadera