Summa sidvisningar

torsdag 1 juli 2010

Ulysse`och Ulrikas första tävling

Så har de avklarat sin första tävling LB1, i Mantorp// Gottlösa. Alla verkar nöjda med första rundan.....och det kommer massor fler.
Dagen var varm så in i bomben i Mantorp =)!
Samma eftermiddag som denna inträffade det en tragisk olycka med en kille från Ödeshög. Det är fruktansvärt för den drabbade familjen, då detta också är andra gången familjen drabbas......! Man fattar nog inte vilken tur man har och hoppas verkligen INTE att man någonsin kommer att få uppleva detta. Lillebroren i familjen är en av Ulrikas bästa vän och tänker på honom och övriga familjemedlemmar.
Man vet inte hur skört livet är förrän det kackar en på ryggen!

3 kommentarer:

  1. hur gick de på tävlingen då??

    Tävlar du med??

    SvaraRadera
  2. jag e osso skåning...f.d Eslövsbo o jag e samma anonym som den ovanför hehe
    o jag e samma som ska flytta te bynn =)

    nu fick du lite o klura på *s*

    SvaraRadera
  3. Hej anonym.....nu får du sart avslöja vem du e!!!!!!! Jaha Eslövsbo, ja e från Tollarp.
    Ja hon kom 15 av 24...nöjd med detta. Deras första tävling, de har ju endast känt varandra i två månader. Så innan de hittar varandras knappar. Nej mina tävlingserver är inte upplagda för tävling, jag rider mest dressyr hemma på min old lady=)!

    SvaraRadera