Summa sidvisningar

tisdag 6 juli 2010

Tisdag 6 juli

Hello everbodey=)!!!!!
Idag har det inte varit så himla mkt sol.......så lite arbete har faktiskt blivit utfört idag.
Kl 07,00 studsade man upp från sängen och 07,30 var man igång med rödfärgningen av "spökhuset"! Äntligen måste man ju säga. Men det e inget roligt när man ska fara som em jojjo upp och ner på stegen och vara rädd att ramla ner varje gång. Men nu kan jag inte måla mer för tillfället för planken e slut. Skulle hämta nya, men hör och häpna.....på brädgården hade de inga plank?????????????????? Jaja, men fönster finns det ju och jag HATAR verkligen att måla fönster. Men har nu fått lite blodad tand så jag kommer nog ge mej på garaget med färgen frammåt kvällen.
Bilder på huset kommer inom kort hihi!
Skulle behöva ta en raid med dammsugaren men det får nog vänta, har ju semester=)!
Nehe, en kopp kaffe och sedan e det dags för penseln.
Snälla, skriv några rader, alltid lika roligt att se vem som varit här o kikat.
Ha de!!!!

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga HEJ! Har kommit in på din sida helt hux flux några gånger...så att säga. Kul att läsa din blogg! kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej på dej du! Va kul att du läser min lilla blogg. Men vet jag vem du är=)? Kramiz

    SvaraRadera