Summa sidvisningar

torsdag 29 juli 2010

Torsdag 29 juli!!!

Hello kära läsare, för några vet jag ju att ni är=)! Idag fyller yngsta tösen 18 och jag själv har ju gått med i klubben=)! Ni som känner me vet vad jag menar hihi!!!!
Jag vet att jag varit usel på att skriva här men herregud, vart tar tiden vägen åt??? Men jag ska bättra mej. Hittar inte alla grejer till datorn, därav dåligt med uppdaterade bilder. Vi har ju som sagt fixat på huset, ja ni vet flygeln, ny fin panel och på detta härlig rödfärg. Fixat å rixat med blomlådor mm så nu e det såååååå fint ska ni tro.
Nu har jag haft mamma här i två veckor och det kommer kännas konstigt när hon åker hem. Hoppas vi ses snart igen.
Nehej, nyss hemkommen från jobbet där vi haft väldigt mkt idag, kul, precis som det ska vara.
Vi höres....och ni, glöm INTE att lägga en liten kommentar lr ngt hihi!
Tudiluuuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar