Summa sidvisningar

söndag 21 februari 2010

Söndag 21 februari 2010

Grönsakstorget på Dinners. Vem blir inte sugen på ngt gott när man ser allt detta=)??????????
Usch att denna vintern aldrig kan sluta. Igår var jag och hälsade på min kära mamma i Skåneland, ja vilket väder i åkte i sa alla. Men det var inte så farligt när vi åkte.

Niclas och Ulrika tog med oss en runda till Kristianstad. Himmel vad många år sedan jag var där. Känner ju inte igen ngt, men det är klart, 22 år sedan jag flyttade till den Östgötska metropolen Ödeshög hihi!

Var nere en sväng på Dinners å hälsade på när vi kom hem. Det var full rulle. Jessica å Jösse var där med och tog en liten fika.

Snart kommer det härliga tider med mkt gäster och vi kan börja ha lite mer fräscha grönsaker hemma så det kan bli som på dessa bilder.
Nu börjar det dra sej mot kväller och funderar på vad vi ska ha för smaskigt till kvällsmat, blir nog lite fläskfile tror jag! Men först ska det bli en liten promenad sedan lite vatten till stallet. Att det ska frysa hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar