Summa sidvisningar

onsdag 3 februari 2010

Onsdag 3 februari 2010

Snö och vinter i alla ära....men nu är jag ganska trött på detta snöande! Inte nog med det...Mats är på möte i västerås och kommer hem sent ikväll! Just nu vet jag inte hur vi ska komma ut från Pikatorp. Idag måste jag till jobbet då Maria och jag har ett viktigt möte. Men tills dess ska det väl ha löst sej hoppas jag=)!
Skulle varit på healing nu men kom ju inte dit heller.
Ska nog snart ta mej ut till stallet och mocka lite, sen behövs det städas också.....usch har ingen lust alls med ngt sådant idag. Men tredje maskinen tvätt är i allafall i snurrning så lite har man hunnit åstadkommit i allafall.
I våran semletävling går det kanon......om ni visste hur många semlor vi har beställda?! Helt sjukt underbart säger jag bara, alla ni andra, känn er slagna. Ödeshög rock haha!!!!!!!!!!!!!!!!

Nehej, arbete vankas....höres senare! Kramis till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar