Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

Tycker om mitt hus.........

Liten del av min fina hall på nedanvåningen. Älskar denna tapet, trots att en del tyckte det var lite tokigt med massa blommor.
Ena hörnet av hallen däruppe. Fönstret är ett fynd från laggårn, skorna e mina =))
Andra hörnet. Ja jag vet att det är lite tomt utan gardiner, men tyget ligger i hyllan och väntar. Denna möbleringen är inte permanent, kommer mer
Här ser man lite av övergången övre hall, trapphus, hallen där nere. Tur att man är envis och inte ger sej för andras ideer alltid.
Jag är så nöjd, blev en helt annan hall. Lite gardiner upp och tavlor på plats så ska ni se att det blir kalas.
Äntligen skiner solen ute, och det är dags för mej att åka till jobbet snart.
Ha en underbar söndag alla ni andra som kan njuta av det härliga vädret.

1 kommentar:

  1. Åh, jag ÖNSKAR att det hade varit jag som hade fått svänga in på uppfarten igår !! Jag är ärligt talat urless på att vara hemma. Och det där frukt och smoothie bordet hos er har lixom etsat sig fast i mitt minne !?
    Att hinna sitta ner och ta en kopp kaffe med härligt sällskap hade inte heller vart så dumt !! Jag hoppas jag snart får vägarna förbi !! KRAM

    SvaraRadera