Summa sidvisningar

onsdag 16 maj 2012

Trött

Idag e jag trött och orkar banne mej inte med alla "måsten" som tynger en så fort man är ledig. Jag struntar i städning o tar dan som den kommer. Funderar på att egentligen få upp lite tavlor på ovanvåningen men det e inte min starka sida att få spikarna rätt. Får nog överlåta detta åt mannen =))!
Nu har det kommit hit lite grejer från Dagny som kan vara kul att ha kvar. Lite som ska fixas i ordning, bla ett runt litet vitt bord. Men börjar nog inte med detta idag!
Stallet är i allafall klart, tänkte snart dra mej neråt Hästholmen till " Trägård och sånt ", för att inhandla lite pelargoner. Vet inte om jag ska köpa klassiska röda eller ett par mårbacka kanske. Älskar mårbacka och om jag nu kan sköta dem så blir de underbara att ha utanför dörren.
Vill så väldigt gärna fixa till på uterummer, men ska säga att jag tycker detta uterum är så fruktansvärt fult så vill bara riva egentligen och bygga nytt, men allt kostar både tid och pengar.
Det är så mkt jag vill just nu, men på prioriteringslistan ligger ladugården just nu som v 24 ska få ny fin rödfärg. Den kommer bli så fin. Måste ta lite före//efter bilder så man kan se skillnaden.
Nu väntar jag på samtal från min älskade vän Agge. Tyvärr hinner jag inte prata med henne så ofta, det är ju så när man är en upptagen persoen...hrmf!
Har också hittat en massa intesanta bloggar som handlar om lantliv//stil mm. Jag älskar detta och suger åt mej ideer. För när man bor som vi gör så passar inte vilken stil som helst inne. Eller vad säger ni??

1 kommentar:

  1. Hej .. Vad kul med en ny läsare .. Hoppas du kan få lite lantlig inspiration av mig då .. Jag har lite blandat ..,vitt. Snabby.. Lantligt .. Kram jeanette

    SvaraRadera