Summa sidvisningar

söndag 14 november 2010

Söndag 14 november..................

Söndag redan och BARA två veckor kvar till advent=))!!!!! Jag bara LÄNGTAR efter att få sätta upp mina stjärnor och adventsstakar.Egentligen skulle jag vilja handla allt nytt till alla fönster men har ju investerat i tre nya stjärnor. Två svarta å en vit, kommer bli sååååå fint. Kommer visa här sedan hur mina julfönster ser ut. Hade också tänkt att hallen skulle varit i ordning till advent men bara att inse att så blir inte fallet. Jag vet precis hur jag vill ha det men vill inte avsläja för mkt utan den dan det förhoppnignsvis blir färdigt får alla NYFIKNA hihi komma å titta.
Imorgon är det löning och det behövs nu ska ni veta. E sugen på att handla både det ena och det andra men får vänta lite längre fram tror jag.
Igår på jobbet kom dansbandets Willes supporter, vilket gäng. Två fulla bussar med glada och förväntansfulla gäster som VERKLIGEN ville att Willes =))....skulle vinna! Det är fjärde lördagen de kommer till oss och jag vill lova att de hörs när de kommer. Nu får vi se fram mot nästa lördag när de kommer tillbaka, tjohooooo!!!!!
Noop, nu ska hundarna få lite frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar