Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

ONSDAG 17 NOVEMBER

Morning alla! Onsdag morgon och ledig. Alltså nu e det så rörigt i hela mitt hus så jag vet banne mej inte vilken ände jag ska börja ta tag i::::===(((!!! Men bara att bita i det sura äpplet.
Va på Ikea igår å köpte ny byrå som jag tänkte blir kanon i hallen, men när vi väl fick ihop den så e den kanske inte perfekt till hallen....men får se. Kanske bara e att man inte e van vid en sådan som man tycker det ser lite konstigt ut.
Ikväll ska jag nog åka i till Vadstena å va med på aerobic, e sååå jkla sugen ju. Kanske man kan få till en grupp i vår igen, skulle va så jkla roligt. Men vi får väl se. Ska nog ringa Bittan på fritidskontoret å kolla lite tider. Undrar om det finns intresse????? E du intresserad kan du väl skriva en liten rad här.
Idag ska jag nog börja kolla upp mina adventsstakar och stjärnor, så man inte står där i sista minuten och INGET funkar. Jag vet att det är lite tidigt men funderar på att sätta upp dem på söndag, jobbar ju nästa helg när det är advent.
Nehej gott folk, nu e det dags att ta tag i stallet så det är klart.
Ha en bra dag alla! // Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar