Summa sidvisningar

lördag 9 oktober 2010

Lördag

Hejsan alla därute! Så var det lördag igen och ledig helg. Har varit många timmars jobb denna vecka men så är det ibland. Men tog några extra timmar ledigt igår eftermiddag, och skönt var det för då han jag ju med en del hemma, fast städnignen aldrig syns mer än ett par timmar....=(! Idag är lat lördag.....för det får man väl ha ibland. Har varit med Ullis på hoppträning, sedan till Boxholm och handla lite till en go arbetskamrat som tyvärr slutar hos oss imorgon.
I gårkväll var vi hos Ola o Jossan=))! Tack för en jättemysig och trevlig kväll med jättegott tilltugg till fördrinken och sedan för en kanonmåltid. Alltid lika kul att träffas då det tyvärr blir aldeles för sällan. Men nu är ju Almis lite äldre så det kanske blir lite lättare framöver.

Vad står på schemat nu, ska nog gå ut lite i det skäna vädret, för vem vet när detta underbara väder kommer igen. Kanske ska tömma de slita blomlådorna, måste villigt erkänna att det inte kommer bli några nya blommor i........! Sopa och räfsa lite löv kanske, vilket är dödstråkigt, men blir ju bra sen. Ja så måste det ju dammsugas i vanlig ordning.
Ullis o jag hade tänkt oss en garderobsrensning, men hon försvann och det är nog ingen ide att rensa utan henne, för då vet man aldrig vad som kommer hihi.
Nehej go vänner! Ha en fortsatt trevlig lördag för det ska jag ha.

Bara ett litet tillägg......Mats är ju av den morgonpigga naturen, så måndag till fredag studsar han upp kl 05,00 ( jag med för den delen ), men idag låg han kvar i sängen kl 07,00????!!!!!!! Så jag hoppade upp o släppte ut hästarna, men piggsen fick ingen frukost....där går gränsen! Men halv nio tyckte jag det börja bli jkligt tråkigt så då var jag tvungen å väcka honom......snällt va=)?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar