Summa sidvisningar

torsdag 14 oktober 2010

FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fredag igen, hej va det går. Idag på morrron har man hunnit med en del=)! Stdsa upp ur sängen kl 05,15....ut med hästar. Brr va kallt det va idag! In och tog lite värmande kaffe.
Nu har man även hunnit med och mocka samt sopat och räfsat rn LITEN del av alla jkla löv som ligger överallt.
Ibland undrar jag om man är lika mkt värd som de andra i vissas ögon. Jag vet inte! Är det mej det är fel på eller vad är det??????Egentligen borde man väl inte lägga tid och energi på dessa tankar men ibland ploppar de upp. Men, men nu är det som det är och ingenting jag kan eller vill lägga en massa energi på.

Nu en fråga till er KÄRA läsare, VAD vill ni jag ska skriva om. Ibland är det sådan ide torka att man mest svamlar tror jag. Sen ni som är här och kikar....SKRIV NÅGRA RADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar