Summa sidvisningar

tisdag 17 juli 2012

Trött..............

...............på att blogga! Ja känns som om att det kvittar. Jag ser ju att många är inne och läser men inte en enda kommenterar. Jo det finns en trogen underbar vän som lämnar små spår hihi! Du vet vem du är kära värmlänning=)!
Nu tror jag att själve fan går lös här. Verkar inte som vi ska få in ngt hö i Pikatorp i år.....grrrrrrrrrrrrrrr! Regnet varje dag är ju inte det man önskar precis.
Sen är det en annan grej jag måste ta tag i!!! Den gamla skänken har fått x antal lager färg,men jag får den inte bra!!!!!! Vad ska jag göra?? Ngn som har några bra tips. Har just nu satt den på plats men känns inte ok att den ser ut som den gör. Känns som att färegen inte täcker. Har då även grundmålat och gort som de sa. Vill ju verkligen att den ska bli fin!
Så har jag också fått en ide om hur jag skulle vilja ha det i köket....men nämner inget för mannen än!!!!! Måste bearbeta lite först hihi!
Nehe vänner, dags att göra nytta!
Kramiz till er alla

1 kommentar:

  1. Tack vännen ! Vi hade det toppen i grebbestad :) Dock kom vi aldrig förbi campingen. Men det blev mycke goda räkor inne i byn och promenader längs vattnet så nu känner jag mig full-laddad med energi :) Kram

    SvaraRadera