Summa sidvisningar

torsdag 7 juni 2012

Torsdag

Torsdag och ledig...känns fel dag att vara ledig på men funkar i allafall hihi!Har varit en racertur i Linköping för att se om jag kunde hitta ngt att ta på mej till lördag, men som vanligt när man har ngn ide i huvet så finns det aldrig ngt =(! MEN, hittade två par linne//tunikor//klänning eller vad man ska kalla det och ett par nya "jätte"gröna Converse! Jaja ngt ska man väl kunna ha.
Hann även med 10 minuter på ikea som resulterade i värmeljus och en liten gulli matta till ovanvåningen.
Nu har äntligen vitrinskåpet blivit sålt och ska försöka få upp skänken. Sist när jag var nere i källaren så kom en stor äcklig padda, så dit går jag inte mer. Får väl bli Mats å Patrik som får kånka upp den. Har lite småfix kvar på den men kan nog fixa det på plats. Äntligen, nu är det bara ett nytt matrumsbord som fattas. Har en ide om hurdant bord jag vill ha, men har inte hittat ngt. Kanske skulle be ngn duktig snickare fixa ett. Får jag tag på det som jag vill ha så kommer det bli pricken över iet så att säga.
Nehej, mannen slutade visst tidigt idag så ska nog städa till lite innan han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar