Summa sidvisningar

onsdag 25 november 2009

onsdag

Idag e en seg dag men finns vissa måsten som måste göras i allafall.

Igår städade vi på jobbet fram till kl 22,30 så lite segt idag alltså. Nannade ända till kl 8,00, men sen sattes det fart.
Mocka, rida, åka till Ödeshög och inhandlade färg till hallen sen lite stjärnor till fönstren.
Nu har jag målat två dörrkarmar och ett fönster och tycker redan det är så trääääääligt!!!!! Men fint blir det, ska försöka å se om jag kan lägga in lite bilder sen, men har inte hittat den finessen än.

Snart kommer Mats hem å kaffet puttrar i kannan. Sen blir det väl att fortsätta med hallen, kanske ska försöka få upp lite stakar och dyligt åxå under kvällen.

Men tänkte ta en liten promenad först å främst för att plocka lite granris, tänkte göra fint framför dörren med både ris, krans på dörren och lite ljus. Vad tros om det.

Ingen Sissi träning idag för Ullis, hon e ff lite hängig och hostig, så det e bättre hon stannar inne i sängen och blir pigg till fredag då hon ska med Sissi å gänget till Globen. Lyckans henne som blir bjuden, det tackar vi dej för Sissi! Inte alla som har semesterjobb och sedan blir bjudna på det ena eller det andra. Sen till er andra som e med i hästvärlden så finns det en duktig ryttare som heter Anna Hassö......hon är granne med min mamma i Skåne hihi......men i allfall, Ulrika mejla till henne och fråga om hon fick ta med sin häst dit i sommar ngn vecka och ha den hos henne, samt om hon kunde få träna för henne, och jajemensan det skulle man se till ordna. Ibland måste man ha lite flyt här i livet tror jag.

Nej nu e det dags att ta en kopp kaffe!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Duktiga ni var på träningen idag, det var super kul och se er! Och skönt att det gick så bra o köra henne, då e det säkert inga problem nästa gång heller! : )
    Ser fram emot lite kort på din sida! =)
    De e så roligt o läsa andras! hihi : )
    Tack för ikväll, det var jätte kul o va me!
    Kramis Jossan

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Det e jag som ska tacka dej för ALL hjälp, vad skulle jag gjort utan dej. Ja det var roligt att träna men man känner sej som världens nybörjare ju hehe.
    Ja jag håller med ang bloggar, undrar om Mats ska fixa en åxå för sina grisar. Jag gjorde ju visitkort till honom så han borde fälja upp med en bloggsida eller ngt. Lova att du hör av dej så fort som möjligt! Kramizar

    SvaraRadera